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406coupe HDI ultima edizione + 19"s

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dr.Bocky
Messages : 18
Enregistré le : mardi 03 juillet 2007, 12:30

406coupe HDI ultima edizione + 19"s

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Message par dr.Bocky » mardi 03 juillet 2007, 12:57

Sorry dont speak French.
I speak English, SLO,YU,...

Hello
this is my first post on this forum, My name is Jure from Slovenia.
I sold my "black beast" 3.0 V6 D9 210+hp (chip tunned,CAI,Devil exhaust, NO2- nitrous experes 80hp shot; without nitro there was aorund 230-235hp, 13.85 drag time with slick. top speed with nitro around 275km/h) year 01 with full option + 18BBS wheels

Image
Image

...and now I have a sloooooower "ultima edizione" HDI coupe lowered and with 19"s wheels with spacers; 4 to 5 stud conversion. The wheels have a 5x112 studs.

Image
Image
(i have a lot of photos, there is only two of my colection)

I hope you like it!

I am a little disapointed because these wheels INOVIT rotor, does not TUV or other homologation papers, so I cant here in Slovenia homologate them, like all other non standart parts must

Is there somebody who have any TUV or something for 19"s wheels (I will in photoshop repair) no matter what kind of brand or wheels are?
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nicoaube57
Messages : 258
Enregistré le : mardi 09 mai 2006, 19:35
Localisation : strasbourg
Contact :
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Message par nicoaube57 » mercredi 04 juillet 2007, 08:46

black on black : what a nice car :1:
i like the BBS RXII of your old car.
in France, it's impossible because too complicated to homologate wheels or tyres.
EX : 406 C 2L SEPT 2000 préparée par DIGITRONICS 149 ch
NEW : 406 coupé settant'anni n°404 hypérion, DECATA IRESA, LIGNE SUPERSPRINT, jantes BBS RXII 18 pouces, xénons 8000K
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bratt007
Membre du club
Membre du club
Messages : 201
Enregistré le : mercredi 23 mars 2005, 11:06

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Message par bratt007 » mercredi 04 juillet 2007, 11:28

very nice car.... !!!!
Peugeot Coupé 406 2.2L HDI Pack (belge) Noir Granit - 07/2004
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dr.Bocky
Messages : 18
Enregistré le : mardi 03 juillet 2007, 12:30

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Message par dr.Bocky » mercredi 04 juillet 2007, 11:49

nicoaube57:
Here in sloveina I have a lot of problems with this 19s not because "big size" but there is 5 stud, but a peugeot have only 4. so the custom spacers is problem! :cry:
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Rookie

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Message par Rookie » mercredi 04 juillet 2007, 16:05

dr.Bocky a écrit :nicoaube57:
Here in sloveina I have a lot of problems with this 19s not because "big size" but there is 5 stud, but a peugeot have only 4. so the custom spacers is problem! :cry:
Hi, Dr.Bocky.

Why don't you try to change the coupé wheels axe for the 605 ones, for example ?

They are in 5 studs. :idea:


Really, I don't know if technically is easy to fit it on, but I think that wouldn't be too dificult. :? :idea:
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dr.Bocky
Messages : 18
Enregistré le : mardi 03 juillet 2007, 12:30

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Message par dr.Bocky » mercredi 04 juillet 2007, 16:48

why should I do this? If I done the spacers for 4 (4x108) to 5 (5x112 vw,audi) stud conversion.
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Rookie

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Message par Rookie » mercredi 04 juillet 2007, 19:05

dr.Bocky a écrit :why should I do this? If I done the spacers for 4 (4x108) to 5 (5x112 vw,audi) stud conversion.
Well ... ?o ... for this >>>
dr.Bocky a écrit : ... so the custom spacers is problem! :cry:
:ooo

If custom spacers are the problem, I look for a choice. :?
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